Foodback AS Lanserer: Foodback Portal & Check-in
Foodback AS Lanserer: Foodback Portal & Check-in (smitteverntiltak for mat og drikke bransjen)
Om det er noe 2020 har krevd av restaurantbransjen, er det endring. Foodback sitt hovedbidrag har hittil vært å frembringe og systematisere ekte og raske tilbakemeldinger fra gjester, slik at man foretar viktige tilpasninger for å styrke kundeopplevelsen. Dette er fortsatt kjernen i det Foodback driver med.
Foodback Portal:
Én QR-kode leder nå alene gjestene til en samleside hvor de kan:
• Sjekke inn, hvilket har blitt påkrevd i Norge og mange andre land for å kunne bedrive smittesporing
• Se menyen eller bestille via enhver selvbetjeningsportal restauranten allerede måtte ha
• Følge nyttige lenker restauranten ønsker å dele med sine gjester
• Gi tilbakemelding om sin matopplevelse
Chief Executive Officer i Foodback, Martin Jørgensen uttaler: «Frem til nå har mange hatt behov for flere QR-koder for å kunne dekke all denne funksjonaliteten. Ved å nå samle disse i en enkel løsning, frigis plass samtidig som kundeopplevelsen forbedres».
«Overfor gjesten har ingen ekstra steg blitt innført; de simpelthen skanner QR-kode eller holder mobilen i nærheten av NFC og gjør som vanlig. Og det beste er at dette er en funksjon vi tilbyr gratis til alle som abonnerer på vår feedbackløsning. Funksjonaliteten er enkel å aktivere og kan tilpasses den enkeltes behov», utdyper Martin Jørgensen.
Toppfoto: Foodback Portal & Check-In Poster